The key to my heart ♥ Del 27

-Så vilken tyckte du bäst om? frågade Erik.
-Den tredje, The time of our lives. Jag tycker det är en bra låt att slå igen om med om man säger så.
-Ja, det håller jag med om. Men om Alice tar och värmer upp din röst lite så kan vi börja spela in lite. Jag gick in med Alice till ett annat rum. Hon började göra massa konstiga ljud och så skulle jag göra likadnat. Snart så gick vi tillbaka till studion och nu hade Melanie (Manager) också kommit.
-Då kör vi, sa Erik. Jag gick in till rummet och satte på mig hörlurarna. I handen hade jag texten. Här hörde jag hemma!
________________________________________________________________________________________________
Emilys perspektiv

Han spelade upp melodin en gång till.
-Okej, då prövar vi. Jag räknar till fyra och sen börjar du sjunga, okej?
-Okej, sa jag och han satte på musiken.


Seems like we're holdin' on forever
I gotta let it go
Times up,you pushed me to surrender
Who knows,what happens now,whatever
Wherever the wind blows
And i'm there as long as we're together


Alright..


Lets have the time of our lives
Like there no one else around
Just throw your hands up high
Even when they try to take us down
We'll have the time of our lives
Till the lights burn out
Lets laugh until we cry
Life is only what you make it now
Lets have the time of our lives


-Jättebra Emily, vi tar om refrängen och så tar du i lite mer då, sa Alice.


En halvtimme senare...


-Perfekt Emily, sa Alice och jag tog av mig hörlurarna. Jag var verkligen nervös i början men det släppte efter ett tag. Det var skitkul! Jag gick ut ur rummet och kramade Justin.
-Vad duktig du var, viskade han i mitt öra och pussade mig på kinden. Jag rodnade lite. Jag gick fram till Alice, Erik och Melanie som satt vid en dator och fixade.
-Bra jobbat tjejen, sa Melanie. Vill du lyssna på hur det blev? Jag nickade förväntansfullt. Jag fick en chock när jag började sjunga. Jag lät ju som en kråka!?
-Jag vet att det låter konstigt att höra sig själv, men jag kan lova dig att det låter jättebra, sa Justin som förstod. Jag log lite mot honom och han la armen om mina axlar. Jag kände hur det pirrade i magen. Hur gör han egentligen?
-Det blev ju faktiskt ganska bra, sa jag när låten var slut.
-Bra? Det är GRYMT Emmy, sa Justin och kollade allvarligt på mig.
-Jag håller med Justin, grymt! sa Alice och Melanie samtidigt. Jag rodnade lite. Det kommer ta tid för mig att vänja mig vid alla positiva kommentarer när ingen sagt något till mig på typ 6 år.
-Men vi är nog klara för idag då! sa Erik och slog ihop händerna. Vi ses imorgon klockan 15!


Emilys dagbok


20 juni 2011


Hur gör Justin egentligen? Hur? Han la armen om mig och det pirrade i magen. Det är omöjligt. Är jag kär? Det känns så. Men det skulle aldrig funka och jag skulle inte klara av alla haters. Jag minns hur halva min skola hatade Selena. Jag skulle inte klara det. Jag är svag. En jälva fegis är vad jag är. Snart kommer jag ångra att jag gick med på detta. Hur kunde jag vara så dum. Jag kommer hamna på psyket och allt... Det är tur att Justin finns. Utan honom skulle jag inte klara detta. På utsidan kanske jag verkar ganska självsäker, men djupt inne är jag en helt annan person.
________________________________________________________________________________________________

KÄRA EWE LÄGG NER. DET KÄNAR INGET TILL. JAG SKRIVER DETTA FÖR ATT JAG TYCKER DET ÄR KUL, INTE FÖR ATT JAG SKA FÅ MASSA PERSONER EFTER MIG SOM BLIR ARGA FÖR ATT JAG INTE SKRIVER NÄR DET PASSAR DEM. STARTA EN EGEN NOVELLBLOGG OCH UPDATERA VARJE DAG OCH SE HUR LÄNGE DET HÅLLER. SEN NÄR DU SLUTAR UPPDATERA SÅ BRA SÅ SKA JAG KOMMA MED DESSA KOMMENTARER


HÄR VILL JAG PÅPEKA ATT JAG INTE SKRIVER FÖR ATT JAG VILL HA MÅNGA LÄSARE. JAG SKRIVER FORTFARANDE FÖR ATT DET ÄR KUL. KLART MAN BLIR GLAD NÄR MAN SER ATT STATISTIKEN HÖJTS LITE. MEN OM NI INTE VILL LÄSA SÅ ÄR DET ERAT VAL. OCH NEJ JAG TYCKER INTE DET ÄR KONSTIGT ATT JAG TAPPAR LÄSARE NÄR JAG INTE SKRIVER. JAG FÖRSTÅR ER.

SEN KOMMER LITE ANDRA KOMMENTARER FRÅN SAMMA IP-ADRESS...

HÄR VAR DU VÄLL GANSKA SNÄLL...

HÄR VILLE DU TYLIGEN ATT JAG SKULLE SLUTA SKRIVA?!


SEN VET JAG INTE VAD DET VAR MED DIG HÄR :O


OCH EWE, OM DU BLIR ARG NÄR DU SER ATT JAG INTE UPPDATERAT, SÅ SLUTA LÄS, FÖR DET ÄR INTE BRA FÖR HÄLSAN FÖRSTÅR DU ;)
MEN ÄNDÅ ÄR DET NÅGOT SOM FÅTT DIG ATT FORTSÄTTA LÄSA. DET SKULLE VARA INTRESSANT ATT VETA VAD DET ÄR!


Kommentarer ♥
Av: elena

super bra bry dig inte om henne hon är inte värd uppmärksamheten av dig fortsätt när du har tid

2011-05-16 @ 23:36:56
Av: Anonym

asbra

2011-05-17 @ 16:39:04
Av: Hanna

Jag vill bara kommentera att jag tycker att du ska skita i vad den där tjejen säger vi som gillar novellen läser för att den är bra så fortsätt så här :D

2011-05-17 @ 18:18:27
Av: www.jovanapavlov.devote.se

Shit, hur kan vissa personer trycka ner någon? det är hemskt! låt inte ewe göra så med dig! har hon något emot det kan hon sluta besöka bloggen! för jag vet också hur lite man vill skriva när man ser negetiva kommentarer!

men strunt i dem negativa! se framåt! Du är jätte duktig!



kram Jovana

2011-05-17 @ 18:21:44
URL: http://www.jovanapavlov.devote.se
Av: Stina

jätte bra men bry dig inte om ewe hon är inte värd det

2011-05-17 @ 19:13:03
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Av: sara

Vill Ewe att någon ska köra upp hennes data?

Jag är villig att göra det!

Men bra novell ialla fall!

2011-05-18 @ 17:32:01
URL: http://http://jbieberstoriies.blogg.se/
Av: Julia

De är jätte bra! :)

2011-05-18 @ 19:21:12
Av: Anonym

MEEEEER

2011-05-22 @ 20:21:54
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Av: Anonym

shit bra !!!!!!!!!!!!1

2011-05-23 @ 18:45:12
Av: sara

Ja tror att Ewe hade pms på dom fyra första kommentarerna. Sen så gick pmsen över.

2011-05-26 @ 20:27:08
URL: http://http://jbieberstoriies.blogg.se/
Av: sara

Jag är en ny läsare och älskar novellerna! :D

Längtar tills nästa kommer upp eller om den gör det.

2011-05-28 @ 16:17:57

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: