The key to my heart ♥ Del 18

-Mamma säger att jag inte får köpa en ny sålänge min gamla fungerar, sa hon. Du vet inte hur många gånger jag tappat det i golvet men telefonjävlen går inte sönder, sa hon med betoning på tappat.
-Men om jag köper en åt dig då, sa jag. Då kan hon ju inte säga emot.
-Ja! Eller nej, Justin du behöver slösa inte pengar på mig! sa hon bestämt.
-Men om jag vill? sa jag och blinkade.
-Men om jag förbjuder dig? sa hon. Men tack ändå, fortsatte hon och gav mig en kram. Då hörde vi något som klickade. Ånej inte igen! Tänkte jag.
________________________________________________________________________________________________
Justins perspektiv

Vi vände oss om och där stod det ca 20 papparazzis och fotade.
-Vem är tjejen Justin? Dejtar ni? Hur träffades ni? Är ni tillsammans? Det var några av frågorna som de ställde medans de fotade som galningar. Jag tog Emilys hand och började springa där ifrån. De sprang efter oss och fortsatte fråga saker. Då såg jag en vakt som jag sprang fram till.
-Hej, skulle du kunna få ut papparazzin? sa jag och flåsade.
-Bieber? Visst, det fixar vi, sa han och kallade på fler vakter. Jag och Emily satte oss ner på en bänk och hämtade andan.
-Förlåt, det var inte meningen att detta skulle hända, sa jag.
-Vad menar du? Det är väll inte ditt fel? sa hon förvånat.
-Jo, det var ju inte meningen att du skulle se nackdelarna av att vara känd utan det roliga, sa jag och suckade.
-Det är okej Justin, jag måste ju vänja mig, sa hon och skrattade gulligt.
Jo, det är klart, men nu tycker jag att vi äter något, sa jag för tatt lätta upp stämningen.
-Visst! Mcdonalds? sa hon och log.
-Precis vad jag tänkte på, sa jag och reste mig upp. Vi gick ganska nära varandra och våra händer snuddade vid varandra. Av en ren reflex tog jag tag i hennes hand. Jag kollade på henne och såg att hon rodnade och log lite. Ingen av oss släppte utan vi fortsatte gå hand i hand.


Emilys perspektiv


Det pirrade i magen när han tog min hand. Jag rodnade lite. Nej Emily, han gillar inte dig mer än som vän! Vänner kan väll hålla händer? Dessutom har jag ju Lucas. Men Justin fick mig verkligen att känna mig speciell. Mer än Lucas. Jag kände inte ens så här när Lucas kysste mig första gången. Undra hur det skulle kännas att kyssa Justin? Nej, jag skulle aldrig kunna göra så mot Lucas.

Vi gick in på Mcdonalds som var helt proppfullt.
-Gå och sätt dig vid ett bord sålänge så beställer jag, sa Justin högt för att jag skulle höra. Jag nickade och släppte hans hand. Jag gick runt och letade och tillslut hittade jag ett bord lång inne i ett hörn för två personer. Jag satte mig ner och väntade på Justin. Jag tog upp min fula skruttmobil och började spela tetris för att fördriva tiden. Precis när jag var som mest inne i spelet så kom Justin med maten. Jag stängde av och började äta.
-Förlåt att det tog långt tid men jag kunde inte hitta dig, sa han och tog en tugga av sin hamburgare.
-Det gör inget, sa jag. Vi åt upp snabbt och sen fortsatte vi shoppa. När klockan började närma sig 7 bestämde vi oss för att gå hem. Vi la alla kassar i bagaget och sen körde vi hem. När vi kom hem så började jag att packa upp allt och la in alla kläder snyggt i garderoben. Sen tog jag på mig min one piece eftersom vi inte skulle ut mer idag. Jag knackade på Justins dörr och gick in. Han satt vid datorn.
-Vad gör du? sa jag och kollade över hans axel.
-Tweetar, sa han utan att släppa blicken från datorn. Han klickade upp webbcam.
-Gör en fin min, sa han. Jag räckte ut tungan och då tog han bilden.
-Nej, den var ful! Ta en ny, sa jag.
-Nej den var jättefin, sa han och la upp den på twitter. "Had a great day with @EmilyScott ! http://plixi.com/p/844557466 :)" Jag lipade åt honom och sen gick jag till mitt rum och satte på datorn. Jag gick in på twitter. "@justinbieber I hade a great day too :)"
Jag bestämde mig för att kolla in några bieberbloggar för skojs skull.
Då fick jag upp en blogg där det var en bild på mig och Justin när jag kramade han.


(Jag vet att hennes hår ser helt fail ut men jag gjorde det lite snabbt på photoshop)
Justin sågs på Atlanta mall idag med Emily Scott. Det ryktas om att de är dejtar. Justin tweetade nyss "Had a great day with @EmilyScott ! http://plixi.com/p/844557466 :)".Justin verkar väldigt lycklig iallafall. Vad tror ni?

Vi dejtar ju inte. Vi är ju bara kompisar. Jag kollade kommentarerna.
"Jag hatar henne! Hon är ful och sjunger dåligt! :@"
"JAG SKA DÖDA BITCHEN!!!"
"Vad söta de är :D Jag tycker hon verkar vara en bra tjej. Söt och inte falsk som andra kändisar! :D

Jag fick en klump i magen. Varför hatar de mig? Jag bestämde mig för att inte säga något till Justin.
________________________________________________________________________________________________
Kommentera!


Kommentarer ♥
Av: Alice

Jättebra!xD MER! xP<33

2011-03-18 @ 15:17:39
URL: http://aalicees.blogg.se/
Av: Stina

meer

2011-03-18 @ 15:43:56
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Av: Anonym

dör så bra!!!

2011-03-18 @ 20:52:16
Av: Mickis

snyggt hår ;P

2011-03-18 @ 23:26:50

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: