The key to my heart ♥ Del 15

-Bra, sa jag. Vi började gå runt i ATL. Jag visade henne studion där jag spelade in mina låtar, och andra ställen där jag brukade arbeta. Sen visade jag några kända ställen och annat som var intressant.
-Jag är hungrig. Kan vi inte äta något, sa Emily.
-Jo visst. Mcdonalds? sa jag.
-Det blir bra, sa hon. Vi gick in på det närmaste och beställde varsin meny. Vi satte oss ner vid ett bord och började äta på våra hamburgare. Vi sa inte så mycket. Plötsligt hörde vi ett skrik.
________________________________________________________________________________________________
Emilys perspektiv


Vi vände oss om och där stod tre tjejer och skrek. Jag antog att det var fans Justins fans.
-OMB! Det är Justin Bieber! skrek de.
-Och Emily Scott, fyllde en annan i. Jag blev förvånad när hon sa mitt namn.
-Hej, sa Justin lugnt. Tjejerna skrek ännu mer. Plötsligt började en av dem gråta. Jag himlade med ögonen. Så häftigt kan det väll inte vara att se en kändis. Då reste sig Justin upp och gick fram till tjejen som grät.
-Varför gråter du? sa han och kramade om henne. Jag såg på hennes ansikte att hon var helt överlycklig. Vad gullig Justin är som bryr sig så mycket om sina fans. Jag fortsatte äta min hamburgare medans Justin skrev autografer till tjejerna.
-Ursäkta? sa någon och jag kollade upp. Där stod en av tjejerna.
-Skulle jag kunna få din autograf? sa tjejen och höll fram penna och papper.


Justins perspektiv


Jag snackade lite med tjejerna och skrev autografer. En av tjejerna gick iväg. Jag vände mig om och såg att hon sa något till Emily och gav fram penna och papper. Hon såg glad ut när hon skrev på pappret. Jag log för mig själv. Sen fortsatte jag prata lite med tjejerna. Snart hade vi stått där i kanske 20 minuter tyckte jag att det räckte så jag gav dem varsin kram och sen gick jag tillbaka till Emily. Hon satt och log för sig själv.
-Vad ler du åt? frågade jag.
-Va? Nej inget... sa hon.
-Jo men kom igen nu, sa jag.
-Skratta inte men det var min första autograf, sa hon.
-Varför skulle jag skratta åt det? Jag kom ihåg min första autograf, jag tyckte det var skit coolt, sa jag och log av tanken. Hon nickade och log gulligt.
-Men vi kanske ska gå, vi har ju suttit här ganska länge nu, sa hon och började ställa sig upp.
-Ja det har du rätt i sa jag och reste mig upp med. Sen gick vi ut. Jag tog på mig solglasögon så att fansen inte skulle känna igen mig. Jag visade henne lite andra ställen men mest så pratade vi och lärde känna varandra bättre. När klockan började närma sig 9 så bestämde vi oss för att gå hem. Jag höll upp dörren till Emily.
-Damerna först, sa jag flörtigt.
-Tack, sa hon och fnissade. Vi tog av oss skorna.
-Vart ska jag sova? sa hon och log.
-I gästrummet, kom, sa jag och tog hennes väskor och började gå upp för trappan.
-Är detta verkligen ett gästrum? sa hon förvånat när jag öppnade dörren.
-Ja, sa jag och skrattade.
-Wow...sa hon och gick runt och kollade på allt.
-När du inspekterat allt kan du väll komma ner och se en film, sa jag och ställde ner hennes väskor.
-Väldigt roligt Justin, sa hon och lipade åt mig. Jag ska bara byta om, sa hon.
-Okej, men jag går ner och väljer film så länge då, sa jag och gick ner.


Emilys perspektiv


Vilket stort gästrum! Det var två gånger så stort som mitt i Sverige. Jag tog min väska och letade upp ett par mysbyxor och en T-shirt. Jag får hänga in kläderna i garderoben imorgon. Jag bytte om och gick ner. Justin hade ställt godis i en skål på ett soffbord. Han kom ut ur köket med dricka.
-Vilken film valde du? frågade jag.
-Kick-ass, sa han och ställde drickan på bordet. Jag nickade och han satte på filmen. När halva filmen låg båda på golvet och skrattade.
-Jag kan ... kan inte andas, sa jag mellan skrattattackerna. Justin sa inget men skrattade också. Vi kollade färdigt på filmen och nu var klockan 11.15 så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.
-Godnatt, sa han och gick in i sitt rum. Jag gick till gästrummet. Sen bytte jag om till ett nattlinne och borstade tänderna. Sen la jag mig i sängen. Justin var verkligen skysst. Han hade samma humor som mig och samma intressen. Jag gillar verkligen honom. Fast inte mer än en vän. Jag har ju Lucas. Undra hur det är med Lucas och tjejerna föressten. Jag får ringa dem imorgon. Sen somnade jag.
________________________________________________________________________________________________


Kommentarer ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: