OMB -.-



1.Du har inte samma ip adress som den som skrev det andra.
2.Fast du stavar lika bra som den andra xP
3.Jag känner ju inte för att uppdatera mer när jag får dessa kommentarer -.-
4.Är det inte bättre att du skriver något i stil med: "Jättebra! Snälla uppdatera mer! Jag längtar till nästa del!"
5.Jag kan räkna upp minst 15 bloggar som har sämre uppdatering än mig!
6.Hur tror du det känns för mig att läsa din kommentar?
7.Jag vet inte om jag har lust att uppdatera när jag vet att det finns personer som kommer klaga ändå...
8.Jag förstår inte hur en helt random person kan skriva något dumt till någon de inte känner :O
9.Det tar tid att skriva en del. Man vill ju att den ska va perfekt!
10.Jag hoppas att du slutar med dessa kommentarer!
11.Tack för ännu ett onödigt inlägg!

Kommentarer ♥
Av: lollo

skit i den personen, hon behöver ju inte läsa om hon inte vill!

Snälla lägg upp ett till ikväll:D

2011-03-30 @ 14:08:47
Av: amanda

Men skit i dendär idiotiska personen. Hon(antarjag) har väl inget liv. Som sagt, jag har komenterat här förut. Världens bästa novell :)!

Go girl!

2011-03-30 @ 18:01:23
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Av: Anonym

men shit vilken omogen jävel!!

skit i den personen :D

2011-03-30 @ 20:35:47
Av: Em

Bry dig inte om vad den personen säger, ta defenitift nt åt dig av det hon(antar jag oxå) säger!

JAg tkr du upptaderar rätt lagom faktiskt och när jag närmar mig slutet på en del så längtar man redan efter en ny;)

2011-03-30 @ 20:37:02
Av: Anonym

Men har dom inget liv att sitt och komentera sona saker medans du sitter i flera timmar och försöker göra den bästa novellen av det du kan? -.- Skitbra meeer och ska du till danmark och träffa JB? :D

2011-03-31 @ 17:00:05
Av: Karro:) (the owner of bbejber.blogg.se)

Tycker det ä så jäkla töntigt av folk att lägga energi på att skriva liknande kommentarer som denna! Sett det på otroligt många bloggar, dock så har jag nt fått det själv men tycker det är så jäkla töntigt!



Härligt att du står upp o nt tar åt dig!!:)

2011-04-01 @ 21:26:55
URL: http://photobykarro.blogg.se/
Av: Elise

skit i sånna där.. du skriver grymt bra å det ärdet som räknas ;)

2011-04-02 @ 18:50:28

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: