Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt!!!

Hej alla söta läsare!! Som ni märker så har jag inte skrivit på typ 3 månader och jag känner min skitelak som inte ens har skrivit varför... Men saken är att jag inte haft tid. Hela mitt sommarlov har rusat iväg. 2 dagar efter skolan slutade åkte jag på läger i en vecka sen var jag hemma en vecka och hjälpte pappa måla huset. Sen åkte jag iväg på läger igen i en vecka. Dagen efter jag kom hem så åkte vi iväg till vår sommarstuga, och som den idiot jag är glömmer jag förståss laddaren till datorn -.-' Där var vi i två veckor och sen åkte vi hem några dagar och sen åkte vi ner i 1 vecka och då hade jag en kompis med mig och då vill man ju inte sitta vid datorn... Men nu är jag hemma (har varit det i tre dagar). Jag ska försöka komma in i skrivandet igen. Om 2 veckor så börjar skolan, och då kan jag inte lova att det kommer mer än 2 delar i veckan kanske. Ni kanske undrar varför jag har en gästbloggare. Jo, det är så att jag vill ha kontroll i novellen och kunna skriva det jag vill så det blir precis så som jag vill ha det. Jag och min bästis skrev på en novell tillsammans innan på denna bloggen och det var jätterörigt... Men iallafall, nu ska jag börja skriva igen och det tror jag ni kommer bli glada för! :) Dessytom så håller jag på med en ny design till bloggen för när jag tänker efter så är den nuvarande ganska tråkig och ful xD Om ni har några frågor så får ni kommentera för bloggsvar har typ bytt sida och heter något annat så jag ska fixa det Massa kramar och pussar från Julia :* <3

Kommentarer ♥

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: