Update again...

Okej jag vet att uppdateringen är dålig och jag förstår att jag tappar besökare men den senaste månaden har jag varit väldigt, väldig upptagen med olika saker. Jag har åkt hit och dit i landet och helt enkelt inte haft tid att uppdatera. Just nu är jag tillexempel i Norrahammar xD Men när jag kommer hem imorgon kommer det nog bli bättre uppdatering förhoppningsvis! Tack för att ni fortfarande orkar kolla in ibland :D

Kommentarer ♥
Av: ewe

asso lägg ner bloggen om du inte

ska skriva i den!

Sen tappar du läsare, Oj vad konstigt!!

2011-04-19 @ 10:53:18
Av: ..

ewe: neeeeeej, jag älskar denna novell, den är inte som alla andra. JAG DDÖR utan den, lägg av du hon behöver inte lägga ner hela bloggen, du kna väll sluta och läsa den isf?

jag bryr mej inte hur länge det tar, DEN ÄR BÄST.

snälla skynda? :) -LITE SNÄLLARE KAN DU VA!-

2011-04-19 @ 14:51:19

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: